# 47

Jag tvingas ju att byta nummer i år. Gillar det inte. Har funderat på om man kan göra en kupp och sno nr 17 men det blir nog svårt. Så efter mycket om och men har jag nu bestämt mig för nr 47. När jag för en herrans massa år sen började spela innebandy i Mölnlycke FK hade jag nr 4 på ryggen. Så nu tänkte jag att jag kombinerar dessa båda nr så blir det 47.... för man får ju inte ha 3 siffror. Det hade varit coolare.

Helgen spenderades i Strömstad. Firade mamma som fyllde 60 i förra veckan och bara njöt av att vara ledig. Hästarna fick stanna hemma så jag var verkligen jätteledig.

Träffade Jonna i Skatås med resten av Surte. Välkommen hem. Kul att se dig igen. Kändes i hjärtat att se Pettson springa sist ensam....

Imorgon spelar Sverige sin första match i EM. Det kommer va fest på avenyn.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Desamma, men som jag sa sprang du med fel lag...;)

Postat av: Gäääfet

Pettson sprang inte sist sen iaf :) hehe

2008-06-11 @ 12:50:03
Postat av: Pettson

men jag kom ju in sist.... kul. nä. ska lägga ner nu.

2008-06-11 @ 15:14:52
URL: http://pettsono.blogg.se/
Postat av: Pucko

hihi, du é rolig du. Men tack för komplimangen=)Snart ligger det uppe bilder på kondis som vi gjorde idag....DÅ lär du ju bli sugen=)



Kram kram

2008-06-11 @ 18:22:43
URL: http://sandra82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback