Väntar på film...

Ska kolla på film - Horton. Började kolla igår men både jag och Daniel somna rätt fort så vi tänkte kolla nu istället. Men eftersom det aldrig sätts på nån film så lär vi hinna se ungefär lika mycket idag som igår.... jaja... då har man det roliga kvar. Jag älskar bra tecknade filmer. Om dessutom filmerna innehåller pingviner, kan jag garantera toppbetyg innan jag ens sett dem. Pingviner är fruktansvärt söta och roliga djur.

Fick åka akut till Daniels jobb. De ringde från Securitas om att dem fått larm. Det konstiga va att de ringde typ halv 10 och larmet hade gått kvart i 5. Vad hände där emellan? Den tjuven hade ju för fasiken hunnit till Tyskland innan de hade varit på plats.

Var på gymet imorse, åtta prick. Sportlife på Mölndalsvägen. Vet inte riktigt om jag tyckte om stället. Hittade inte maskinerna jag skulle ha och när jag väl frågade någon lyckades jag pricka in den enda på stället som inte snacka svenska. Men det löste sig iaf, han var trevlig och förstod på något vis vad jag frågade efter iaf. Jag tror att det var lite för stort för mig. Får kolla in gymet här i city istället.

Imorgon åker min ena pålle på bete. Hoppas hoppas att hon klarar av att gå där och inte får mer ont än hon redan har.

Nu är filmen på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback