Tre dagar kvar

Sen befinner jag mig på Mallorca =) Ska bli skönt. Jag ska bli en sundare och friskare människa under semestern. Det är sant faktiskt.

Egenträning är helt klart inget för mig. Jag behöver den där pressen att jag måste vara på plats ett visst klocklag för att verkligen sköta träningen som jag borde. Den här veckan har jag planerat in springpass både onsdag och torsdag kväll, men så när jag kommer hem vid halv åtta-åtta är det jäkligt segt att ta sig iväg igen. Hade underlättat 2000 % om jag hade kunnat springa på asfalt. Bara att snöra på sig dojorna och ge sig av. Men det är ju tyvärr inget alternativ för mig.
Det är ju iaf inte så att jag ligger på soffan och latar mig. Och jag rider ju minst en timme varje dag. Nästa vecka är det semester....  då ska jag bli en sundare och friskare människa( undrar om gubben som bestämt att jag skall vara förkyld hela tiden fattade vinken.....).

Jag hade faktiskt tänkt att ge mig iväg nu, men det börja just ösregna. Fan. Får börja packa istället.

Släppte Rozieta på bete idag. Hon såg lycklig ut.... hoppas att hon är det även i natt när hon inser att hon inte kommer få komma in. Lilla vännen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback