Vem fan kollar sin skolmail?

...åååååå blir så trött. Har planerat varenda minut av veckan känns det som, då får man ett mail. Eller jag fick det inte ens, men alla mina klasskamrater. Seminariet imån är flyttat från 9-12 till 13-16. Men så bra. Jag som hade bokat jobb från ett....
Det var bara tur att Stuff ("chefen") blev riktigt glad att jag ringde och ändra så att jag fick jobba förmiddag istället. Går ialla fall förmiddag på fredag - våga inte ändra det med.

Imorgon asså... det sista jag behöver göra med den här gruppen och den här klassen. På fredag är det lite mer för alla. Kan inte påstå att jag kommer sakna så många.... Den jag pratar med mest är ju Lisa och hon följer ju med till nästa klass =)

SÄLEN MED LAGET vecka 14 asså. Kommer bli galet. För vad kan gå fel i sällskap med dessa underbara och mycket sjuka brudar?? Bra jobbat Jonnis och Gäfvert!

Dax för te och kvällsmacka, sen fixa presentationen till imån och sen blir det sängen. Jobb 7 imån då asså....

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback