Var är mina thermobyxor???

Hade tänkt börja packa lite. Men jag hittar inte mina thermobyxor och inte mina skidglasögon. vet att jag lånade ut allt till Haggeli förra året, men jag tror också att jag fått tillbaka allt. Frågan är då var i denna enormt stora lägenhet jag lyckats gömma grejerna så bra att jag inte hittar dem nu? Blir så trött på mig själv...

Har varit hos kiropraktorn idag då.
- Du borde varit här för längesen!

Ja hopp. Så det var lite snett och dant kan man säga. Och just nu gör det rätt ont...träningsvärk typ tror jag. Eller hoppas jag.

Imån ska jag spendera fredagkvällen i stallet. Så blir det... Ska göra första hoppträningen. Ska bli intressant. hade kanske varit lite roligare om jag kunnat rida idag, men det fick jag ju inte efter kiropraktorn. Attans.

Får fortsätta leta efter mian thermobrallor nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback