Snart träning

Fick hämtat min kära häst igår. Där kan vi snacka om någon som blev glad över att komma hem. Ha ha... Och min andra häst hade nog saknat henne för hon blev med glad. Sen var det väl kanske inte lika kul besked som jag fick med mig hem men så är det. Det är verkligheten...

Idag har det varit Lek, rörelse och idrott igen. Fick hoppa massa hopprep. Så det var riktigt tur att vi tränade på innebandyträningen i måndags. Så kunde jag briljera lite idag... Oh ja.
Sen var det hinderbanor av olika slag men det fick jag stå över för ryggen krångla. Har äntligen fått tag på gubben Holger så imorgon ska han kika på min rygg. Det gör ju inget om jag får träningsförbud en vecka , bara jag inte får snowboardförbjud. För på lördag bär det av till Sälen. Tja la la la la...

Ledig imorgon. Ska dock hinna med en del ändå....

Sing-a-long....


Kommentarer
Postat av: Annizh

svar: nej , vad kul ! :D Vadå för ena? :)

Postat av: Pernilla

Heej! Nån pålle som inte mår bra?
Du har då inte tur med det där...
Kram

2008-01-31 @ 20:51:43
URL: http://haverstal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback