Lättnad

Lämnade in tentan 23:58 igår kväll. Otroligt skönt. Visserligen vet jag inte om den sista frågan blev så himskans bra men nu kan jag iaf inte göra mer förrän jag får resultatet om några veckor.
Tog mig lite sovmorgon idag...behövligt. Fast jag känner mig lite som om jag blivit överkörd av en traktor ellr nåt idag. Kanske har det lite med gårdagens match att göra och kanske lite med att man nu slappnar av efter tentan är klar.

Matchen igår jag. Det var betydligt roligare att spela mot Marstrand med riktiga domare och i en riktig hall. Domare som blåser mer för slag än för att man går in med kropp och en hall som inbjuder till spel och inte bara bröt.
Vi vann med 8-3. Men det kunde lika väl varit 12-3 som 8-6. Förstår inte varför vi delvis i matchen skall vara så fruktansvärt nochiga. Vi bjuder in dem i matchen för att vi inte riktigt är där. På bänken pratas det massvis om att vi måste prata mer och spela bollen snabbare, men ingenting händer när vi sen är på plan. Skärpning brudar!! Annars kommer vi bli överkörda av världskriget en gång till.

Sitter och väntar på att nån i min grupp skall höra av sig och berätta om vi skall ses idag och jobba med projektet. Känner inte alls för att plugga idag. Jag vill åka till stallet nu och hälsa på hästarna som jag inte sett på två dagar...

Förresten var det Lisa SM som sa att man skulle skriva 6 blogginlägg om dagen... inte Jenny.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: lisa

... oooch så en liten uppdatering kanske?

2008-01-11 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback