In a hurry

Ska åka till stallet nu... fixa lite och sen skall jag åka till Falkenberg och hämta min häst som är kvar hos veterinären sen igår. Lilla vännen... hon kände sig nog övergiven igår när ingen hon kände var i närheten och på ett konstigt ställe.

Den andra datorn är cp, hänger sig hela tiden så nu äntligen har jag fixat en sladd så internet funkar på den bärbara igen. Det är anledningen till det dåliga uppdaterandet på bloggen.

A-lags match mot Älvstranden i lördags som vi vann med 6-5 då. Gött.... På kvällen blev det fest hos Jonna och sen utgång. Hard Rock för mig och Haggeli medans de andra gick till Nivå. Hmm.... så blev det iaf efter massa krångel.

B-lags match på söndagen mot IBF som vanns med 5-2 tror jag. Nu skall vi väl klara av att vinna den serien iaf.

PIXBO = PINSAMT. Alla vet ju vad jag menar så det får räcka så.

Skyndar iväg nu.... hej hej

Kommentarer
Postat av: Annizh

Oh, har du egen häst? :D
Vad kul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback