Gott nytt 2008!

Då var det 2008. Nu ska man komma ihåg att skriva -08 i alla anteckningar igen... kommer bli fel massvis av gånger. Speciellt när jag fortfarande skrev -06 i slutet av 2007.

Det blev en lugn nyårsafton hemma hos kompisar till Daniel. Men god mat var det. Sen skulle jag tagit mig till Hagel och en fest med det gick fasiken inte att komma dit. Taxi gick inte att få tag på och med buss hade jag varit framme till festens slut. Så det blev en promenad hem. Lite tråkigt.

Till helgen är det Gothia Cup. Vi ska stå i seket i Valhalla. Sjukt långa pass. Får se hur jag ska passa in det i mitt schema. För min del hade det varit lättare att dela upp dagarna i tre.

Dags att börja med hemtentan. Den ska lämnas in om en vecka. Monstertenta. Måste börja med att läsa och läsa om alla böcker. Segt som fan.

Fika idag med mina gamla klasskompisar från gymnasiet... eller så blir det imorgon. Jag är pigg och fräsch idag men det kanske inte dem är...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback