En snabbis

Datorn krånglar tydligen... och jag hittar inte min internet kabel till min dator så det blir ett kort inlägg nu.
Matchen i lördags kan vi nästan hoppa över.... Underprestation och en skadad målvakt = förlust. Dåliga domare gjorde inte matchen lättare att spela. Eller spela och spela.... så ofta som domarna blåste blev det knappt nåt spel åt något håll. Riktigt tråkigt.
-Warberg försvarar sig ändå som hawaipåsar. (Maria Larson)

Kvällen blev desto roligare. Singstar, dansmatta och sen en liten utgång.

Igår var första dagen på Idrott och Hälsa¨. Jag får lov att tillgodoräkna mig en kurs från förra året vilket gör att jag knappt kommer va i skolan dem första veckorna. Inte mig emot. Blir lite jobb på Dios och så i stället.
Annars kommer det nog bli kul. Får tyvärr klara oss utan några direkta snyggingar i klassen. Attans =)

Har varit huslig ikväll. Lagat fiskgratäng och bakat hallongrottor. Förstår att det är många som tvivlar nu...Men det är faktiskt sant.

Imorgon skall jag faktiskt till skolan och leka lite. Lek, rörelse och idrott tror jag det stod på schemat.


Kommentarer
Postat av: Dåååååmare!

Ja vet! Vi skyller på dååååååååååååååååååmarna! ;-)

2008-01-24 @ 14:29:28
Postat av: Terre

Riktigt goda hallongrottor!!! :)

2008-01-24 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback