En regnig tisdag....

Det ska tydligen regna hela veckan. Ååååååå vad jag blir glad. Är så jäkla less på att behöva skynda mig till stallet för att ta in två hästar som står och fryser i regnet för att sen behöva rida 15 minuter till ridhuset i ösregn och snålblåst. Som gräddet på moset kommer man hem som en istapp. Det är under den här perioden på året man funderar över vad man håller på med.

Fick inbjudan idag till Idrott och Hälsa kursen som börjar nästa vecka. Fick lite panik. Vi kommer gå nästan varje dag till fyra, nästan ingen ledig dag alls. Dessutom skall vi åka en hel vecka till nåt fjäll och ha vinterutbildning. Visserligen en rolig grej men kanske inte lika när det kostar 3600:- och jag kanske missar sista matchen för säsongen. Men jag får försöka fixa det där. En grupp åker v 9 (när matchen är) och en v10. Får försöka hamna i v10 gruppen.

Har varit och kollat div 3 match med Daniel. En kompis till han spela. Nu ligger Daniel i sängen och kollar på nåt Las Vegas avsnitt och jag sitter med datorn framför Hitch.

Funderar på att snart gå och lägga mig jag med. I morgon ska jag äntligen till frisören. Det var ungefär ett halvår sen sist.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Nä, jag var på barnkalas så jag missade den! Årets match också! Typiskt!! Hade gärna velat de "den där" som det pratas så om :)

SES IKVÄLL!! TRO`T ELLER EJ!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback