Discodrottningar

Jag trodde jag skulle hinna hem och kladda ner ett inlägg innan Jonnis kom på samma idé, men jag får helt enkelt se mig som en god tvåa. Min mamma gillar mig iaf.

Så kvällen har alltså tillbringats hos Jonna och Sara. Kollat film och övat på movsen i Finsk discodans. Haha....kommer snart på youtube...Sara?

Via Jonna fick jag även upp ögonen för en "ny" komiker i Parlamentet som jag missat helt... Björn Gustavsson eller nåt. Sjukt kul.

Stormen på ingång nu då.... det regnar och har börjat blåsa. Får hoppas alla metreologer har överdrivit lite, annars kan det nog bli farligt att åka buss imån. Vi skall visserligen inte så långt. Warberg är destinationen. Piska dit dem små töserna. Är Warbergs spelarna överlag ganska små eller är mitt minne alldeles åt fanders? Duktiga är dem ialla fall och det kommer bli en tuff match. Får hoppas att vi får igång samma jävlar anamma och inställning som mot Olofström härom sistens.

Sista dagen idag med Grupp C3 i skolan. Åh vad jag kommer sakna alla. NOT.

Dags att stänga ögonen för att sen slå upp dem och blicka framåt.

Kommentarer
Postat av: Terre

Haha Björn Gustavsson, så ball =)

2008-01-21 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback