Det är väl dags då....

...Jag vet, jag är dålig på att uppdatera. Får ta en paus i studierna och göra alla  trogna besökare lite gladare. Sitter i skolan och skriver hemtenta. Lisa är med. Hon ville gärna bli omnämnd i bloggen. Hemtentan går segt. Men det är bara att bita ihop, gå och käka lite och sen ta tag i det på största allvar. I morgon skall den vara klar. Inte jättebra planering för min del, speciellt inte med två träningsmatcher denna vecka.
Helgen bestod av Gothia Cup. Satt i seket både fredag och lördag kväll. Visserligen med trevligt sällskap men det är bra segt ändå att sitta där i ca 8 h.
Var och kikade på Pixbo-Storvreta i torsdags då träningen var inställd. Bakom satt några Gothia Cup-deltagare, säg flickor 14:
-Det ser nästan ut som Jönköping. Jag har för mig att Jönköping är röda.

Ja eller så är det Storvreta. Jag har nämligen för mig att det stod Pixbo-Storvreta på biljetten.
 
Surtetjejerna gjorde bra ifrån sig. Åkte ut i semin. Då spelade dem ändå utan en "riktig" målvakt då båda målvakterna var iväg på distriktslags-SM. Istället fick Pernilla hoppa in i kassen, till vardags back, och gjorde det riktigt bra.  Finalen vanns sen av Sandared som Surte slog i gruppspelet. Så egentligen borde ju Surte vunnit ;)

Träningsmatch igår då mot 0302. Ett bra motstånd för vår del. Fysiskt starka, mycket långbollar. Ungefär så som jag förväntar mig matchen mot Olofström på lördag. Vi spelade riktigt bra första delen av matchen, sen går vi ner i tempo, får svårt att spela upp bollen och krånglar till det.
3-3 blev slutresultatet. Kanske ganska rättvist.

På onsdag väntar ytterligare en träningsmatch mot Marstrand.

Time to countine.....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad det inte var värt mitt besvär. bu

2008-01-08 @ 14:10:53
Postat av: lisa

illa illa

2008-01-08 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback