Dax för nytt världskrig

Imorgon smäller det. Då är det åter dags för möte med Olofström. På med pansarrustningen..... Olofström skall allt få veta vem som bestämmer i Ale Gymnasium. Även om vi inte har ett världskrig i vårt lag. Närmast den titeln kommer nog Maria Larsson... :)
Funderar på att spela med benskydd imån och bara köra över henne om jag kommer i närheten....
Nä skämt åsido... Olofström består inte bara av Louise Wickström.  Fast hon är en sjukt duktig spelare... Hennes kedjekamrat Erdtman är nog värt ett omnämnande också.... Lika många mål som Wickström, dock en större egoist.
Är grymt sugen. Hade jag inte varit så sjukt trött hade jag nästan önskat att det var tid för tekning nu.

Kvällen har spenderats på läktarn i Lundbystrand och derbyt mellan Älvstranden och Partille i herrarnas div 1. Mycket tråkigare match än vad jag hoppats och trott. Det började ändå bra med några försök från vardera lag att visa vems match det va. Sen mattas det av till ett trist hawaispel för att tända till igen sista 5. Jaja.... Det slutade iaf 3-3 och delade poäng. Mullsjö förlorade samtidigt mot Linköping så det var väl synd att inget lag gick segrande ur leken så dem kunde ta sig ikapp lite....Hade ju hoppats på Partille....

Mattias Ryberg - en sjuk snubbe. Hjärnskakning och spricka i skallbenet = missad match trodde man. Men vem sitter inte ombytt på bänken när man entrar Piraternas hall. 4 minuter in i matchen blåser domaren straff och en iskall ( både i kroppen och huvet) Ryberg skickar upp bollen i nättaket. Att han sen spelar de sista två perioderna kan nog tyckas dumdristigt.... Men vad gör man inte för innebandyn??? ;)

Har någonstans gått och funderat om en människa kan vara så otroligt och go´ och glad 24 h om dygnet. Idag fick jag svaret. Bakom det ständiga leendet fanns någonting annat.... Bitch.

So it is...







Kommentarer
Postat av: Lisa

.. och bara så ingen får för sig nåt, så handlar det sistnämnda om mig.

2008-01-11 @ 23:02:06
Postat av: Carro

Nääää det gör det verkligen inte. Fast det finns allt en lite bitch idig med SM ;)

2008-01-11 @ 23:07:21
Postat av: Lisa

jag är bara bitchig när det behövs. det vill säga när jag vinner på det. inget fel på det..?

2008-01-11 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback