SJUK

Den bistra sanningen.... Dunderförkyld och halsont. FUCK.

Har just slevat. i mig en skål glass. Den satt fint efter pizzan. Ska nu fortsätta med en kopp te. Äta är typ det ända nöjet jag har. Det och kolla på Andra Avenyn på datorn. Komma rulla ut från lägenheten imån...

Dans står på schemat i skolan i morgon. Kommer nog inte bli så mycket dansat för min del. Får se om jag ens orkar mig dit och titta på.

Men jag är frisk på lördag. Var så säker. Under mina år i Surte har jag inte missat en ända A-lags match och jag har inga planer på att göra det till helgen heller... Då är det revansch på Ingelstad som gäller och den här gången ska alla poängen med hem till västkusten.

Tillbaks till den andra avenyn nu....Fast ibland ser man faktiskt skymtar av den avenyn som jag (nästan) bor på ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback