shit vad det blåser

Undrar om vi kommer fram till Skåneland imorgon... Det blåser rätt bra. I Skåne får dem tydligen inte ens gå ut...

Så var det tydligen klubbat och klart att jag ska va back imån. Igen. Jag som tänkte sätta poängrekord i år (mitt eget asså). Det blir aningen svårare från backposition. Får väl hoppas på ett powerplay eller två.

Igår tänkte jag " iiiii det regnar idag. Jag rider upp till ridhuset istället och rider inomhus så kan jag rida ute här hemma imorgon". Tänkt och gjort.
Japp. Så idag var det bara att ta på sig så mycket regnkläder som jag kunde hitta och bege mig ut i ovädret. FY FAN. Jag kan säga DET BLÅSTE INTE LITE. Var nästan så vi blåste bort, jag och min lilla häst. Hon var nog inte heller helglad över min briljanta idé tror jag.

Alla beslut är inte kloka beslut. Fast oftast är jag väldigt klok.

Kändis i
Ale i alla fall. alltid nåt att stoltsera med.

Hoa hoa Dahlgren: Rap är en gubbe som läser baklänges i telefonkatalogen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Klen update nu Carro!!!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback