Partille + Älvstranden = sant

Så det va alltså sant, ryktet som vi igår på väg till träningen skrattade bort. Grettan hade hört en fågel viska....
 Men så idag blev det officiellt.  Min första reaktion var hur i helsike skulle det bli... Älvstranden och Partille har väl inte varit bästa vänner precis. Men efter närmare omtanke är det ett jäkligt smart drag. Ett perfekt sätt att på allvar kunna hota Pixbo... få slut på deras sätt att bara vräka sig fram och ta det dem vill ha. Så summan av kardemumman: JAG GILLAR DET!

Förövrigt har jag idag införskaffat mig ett par hockeyrör och satsar nu mot en karriär som hockeyproffs. Har hört att det är bättre betalt i den sporten. Funderar även på att genomgå ett könsbyte så jag kan dra in den stora kosingen sen.
40 minuter på isen räckte dock idag. Fötterna värkte bra efteråt.

Finally! Biljetterna till SM-finalerna är bokade. Återstår bara hotellet men det löser vi snarast det med.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Ja jag såg det! Håller tummarna för oss =) haha.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback