Om allt och inget

Har inte ens kikat på min blogg sen jag skrev förra inlägget. Har inte känt något sug alls. Men det är väl dags att klottra ner några rader nu....
Är fortfarande förkyld även om jag är bra mycket bättre än för någon vecka sen. Tränade igår för första gången på några veckor. Kände mig som ett riktigt bollmongo. Inte många rätt där. Men men...jag deltog.

Har haft praktik hela veckan. Kanske därför jag har haft en fruktansvärd huvudvärk mest hela dagen. Den börjar äntligen avta... lagom till läggdags.
I tisdags hade jag och Lisa en lektion helt själva. Läraren var inte ens där. Men det gick bra. Det var ganska roligt.

I morgon blir en mindre rolig dag. Begravning för min moster. Aaaa jag hatar begravningar. Fast det gör väl alla.

Sista matchen på lördag. Säsongen som man gick och väntade på i evigheter är redan slut. Nu skall man tillbaks ut i spåren. Och som alla som känner mig säkert redan förstår är det något jag verkligen ser fram emot. Jag älskar verkligen att springa i Skatås, Fontin m.m... 

På söndag morgon går bussen till Bruksvallarna. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det. Men det blir säkert kul när man väl är på plats.

Ska nog slumra lite nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback