Nedräkningen har börjat

Det är ungefär 68 timmar kvar till matchstart.... så många timmar har jag på mig att bli frisk....

Som om livet bara vore innebandy... Men är det inte det just nu? Nästan iaf?

Aja... lite piggare nu.. orkar åtminstone göra lite saker, städa lite, rensa papper.... sånt där tråkigt. Men jag har mer ont i halsen än i morse... och det är ju inte så bra. Var iaf i stallet en timme eller två i det fina vädret. Det var skönt... Lyckades skrämma en häst uppe på ridskolan så ungen flög av... ajdå. Får hoppas att hon skrek massa för att hon var rädd och inte för att hon egentligen hade ont. Ungar brukar ju funka så.

Måste bege mig till skolan imån... teori på morgonen och bollspel på em. Men det blir nog att titta på mest under bollspelet. Så jäkla typiskt. Det var ju nu jag skulle briljera... För inte fasiken är jag någon stjärna på is eller på att dansa. Men bollspel... det är ju min grej. Innebandy.. Japp.

Jag ska sluta vara ansvarig för kameran. Tittade just på bilderna från Sälen. Jag är med på två av 58 kort, förutom de två som jag bad Daniel att ta. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback