Jag kommer krossa alla!

Om jag hade lite ont i min axel innan så har jag ganska mycket ont nu. Har spelat volleyboll i tre timmar med klassen. Tränat smashar och riktiga servar.... Jättebra för mig med en trasig axel. Men man biter ju bara ihop. Jag är väl ingen mes lixom.

Ikväll står det minigolf på träningsprogramet. Jag kommer krossa alla... fast tydligen var Jonnas mamma en hejare på minigolf.... Får hoppas hon har en dålig dag idag då.
Fast jag fattar inte varför många helt plötsligt inte kan, bara för att det är minigolf istället för ett fyspass i Surteskolan. Kommer med dåliga bortförklaringar osv. Det är skitdåligt att folk struntar i sådana här aktiviteter. Det är ju det här som bygger lagsammanhållningen. Aaaa det gör mig mycket irriterad.

Malmö borta på lördag. Det här året ska vi ta med alla poängen hem till Götet. Tro mig.

Ska snabbt slänga i mig några negerbollar som jag just gjort och sen bege mig till stallet.
Ladda för ikväll brudar!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hejjare på golf sa jag aldrig att hon var, men ofta bruakr det vara den som bryr sig mins om att vinna vinner. Jag tyckte minigolfen sög...;) haha

2008-02-22 @ 07:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback