Bäst i Göteborg

Tack vare en grym insats av mitt kära Surte seglar vi nu upp på en fjärde plats i serien och därmed är vi just nu bästa Göteborgslag i division 1!!! Ett resultat vi ska se till och hålla under resten av slutspurten med.

Snurvlig och med lite halsont satte jag mig på bussen till Växjö igår... Förhoppningarna jag haft under veckan att jag igår skulle blivit frisk och skulle kunna spela var bortblåsta. Åkte med som en joker och skulle bara spela powerplay om det eventuellt blev nåt. Två powerplay och totalt två minuters speltid under hela matchen och två mål. Hyffsat målsnitt per minut....
Trots detta känner jag mig inte riktigt delaktig i matchen. En mycket konstigt känsla. Men mina underbara lagkamrater gjorde (mestadels) en riktigt bra match. Men att stå vid sidan om... det är inget för mig. Usch så nervöst. Nästa vecka måste jag vara frisk. En stor eloge till Baby-Malin som fick ta min plats på centern och gjorde det med bravur!!! Bara jag kan få tillbaks den på lördag... ???

Haggeli fick mitt otroligt fina pris som den spelare som avgjorde matchen åt oss...

En ledig söndag. Ingen b-lagsmatch, inga matcher att åka och kolla på. Vad ska man göra då?

Har varit barnvakt på morgonen åt Andreas. Det har varit full karriär här. Men nu har lugnet lagt sig och jag är själv...


Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson

Och snygga mål var det också :)

2008-02-18 @ 11:41:11
Postat av: Pettson

Nej.. stå vid sidan av plan är inget för mig heller.. men vad glad carro, du får i alla fall spela powerplay, en annan är invalid och kan inte springa. haha.

Postat av: Swing

Haakeli heter hon =)

2008-02-19 @ 00:17:30
Postat av: Haakeli/Haggelie/Hagg/Hagel..

Å vilket pris det var sen...!

2008-02-20 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback