Attans oxå

Jag trodde jag skulle dominera. Tji fick jag.

Men hur kul är det att vara i samma grupp som Sandra som hade en makalös tur hela tiden. Min tur befann sig någon annanstans. Undrar om jag var otydlig i mina instruktioner om var vi skulle hålla till?
A ja. Hade vi bara räknat dem 4 sista banorna hade jag nog vunnit. Spik på alla.
Tänker i alla fall inte skylla på en tight skjorta och ett för hårt draget skärp som en viss coach.
Grattis Gäfvert!

Någon som dominerar är Susanna Kallur. Vinst i Globen. Hennes mage skulle jag döda för.

Begravning för min moster nästa fredag. Sånt är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur vet jag ingenting om ;) det va ren skicklighet, speciellt på hålet där den studsa ner gör att sen studsa över den lilla kanten, det kallar jag skicklighet :D

2008-02-22 @ 08:58:15
Postat av: Lisa

Vi gör så här.. vi dödar kallur och så delar vi på magen. GOD vad jag vill ha

2008-02-22 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback