Alla hjärtans dag

Jag är egentligen ganska negativt inställd till denna amerikaniserade tillställning. Blomaffärerna höjer priset på rosor med 100 % och ändå handlar alla. Man borde ju vara gulliga mot varandra de andra 364 dagarna om året med. Men jag kan ju ändå inte mer än bli alldeles glad i kroppen när Daniel kommer hem med den här fina buketten:

image86

Vad är det med en del äldre damer och deras klädstilar ibland?
Står och väntar på hissen när det kommer in ett äldre par i svalen. Damen har på sig ett par svarta vida byxor med massvis av vita elefanter på. Som om det inte var nog med att hon själv antagligen var nöjd med dagens klädval stiger det ut en annan äldre dam ur hissen och det första hon säger efter hej är Nämen vilka fräcka byxor du har.
WHAT?
Men jag ska också ha på mig mina elefantbyxor imorgon.

Fortfarande sjuk.... Fan fan fan. Om bara halsen kan sluta göra ont så kan jag leva med förkylningen. Förväntar mig ett mirakel tills imån. Jag ska med på Smålands-trip på lördag, va så säker.

Har till och med gurglat whiskey. Hur kan någon tycka att det smakar gott?

Kommentarer
Postat av: Terre

Tacktack=)
Se nu till att bli frisk!

2008-02-14 @ 22:00:31
Postat av: Jasse

Fan vad jag garvade när jag läste det om tanterna!

Jag försökte oxå på mig det där med whiskey när jag var dundersjuk. Men fy faan, det e ju inte ens värt det. Vedervärdigt.

2008-02-15 @ 14:03:14
Postat av: Carro

Vedervärdigt var ordet.... och inte fasiken hjälper det heller. trots att det var det bästa tipset dem hade på sjukvårdsupplysningen.

2008-02-16 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback