UPDATE

Julen är slut och om två dagar är det 2009. Tiden går fort....

Det var en trevlig jul, fast julafton gick väldigt fort. Man fixar och donar som bara den, stressar för att hinna med allt, och så är dagen slut innan den ens börjat.
Var ute en sväng på juldagen med Karin, så gott som nykter. Träffade Nyman på Nivå och även en vän jag inte sett på bra länge.... Fyra år går fort. Riktigt kul att ses igen tillslut iaf...

Gick upp 06.20 i morse. Kan inte ens minnas när jag senast gick upp så tidigt. Har jobbat på Dios med Sandra, Terre, Lisa, Tommi m.fl. Tyckte nästan att det var roligt för en gångs skull... Det är helt klart sällskapet som gör det.

Låg ju hemma med feber en vecka innan jul.... ganska positiv ändå, tänkte att om jag nu blivit sjuk på riktigt så kommer jag bli frisk på riktigt. Men så jävla fel jag hade.... är fortfarande förkyld och har lite ont i halsen. Det är snart två veckor nu, plus att jag var halvkrasslig i två veckor innan det. Vill träna.... Om en vecka börjar innebandyträningarna igen och då vill jag va med.... Suck.

Börjar inte skolan förrän den 21 januari igen. Har visserligen en tenta innan dess som jag ska klara. Men ibland är det skönt att vara student.

Sängen väntar....Dios imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback