Pluggdag... blev inte riktigt som jag tänkt...

Meningen var att jag idag skulle ägna HELA dagen till att plugga fysiologi... ge mig själv en chans att kanske klara tentan.
Så jag gick upp, käkade frukost, ögnade genom tidningen och tog fram mina böcker för att börja. Hann väl läsa typt vå rader så ringer min bror och säger att om jag ville att vi skulle kolla på snowboarden så fick jag åka hemifrån NU. Och det ville jag ju, jag hade ju bett honom. Så i hundra knyck till Stadium XXL där även Daniel va. Kollade lite på brädor, men kom sen fram till att vi kunde vänta till mellandagsrean... man kan ju ha tur....
Men istället för hemfärd blev det att kolla på lite julklappar och äta en god lunch med Daniel. Absolut inte att föringa....

Så nu har jag pluggat i en timme typ. Har hunnit igenom en av fyra självvärderingar. Bör åka till stallet inom en timme för att hinna rida innan mörkret.
Det ser inte så ljust ut.....att klara tentan alltså...

Kvällen skall iaf spenderas med Susanna som är hemma i Götet över helgen. tjoho.... =) Mys mys. Resten av helgen blir lugn med, skall försöka plugga så mycket det går. Får spara festandet till på onsdag då vi har avslutningsfest med klassen. Kommer nog blir grymt kul.

Tillbaks till fysiologin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback