Plugg...

Har en del att göra.... bör med andra ord inte fördriva tiden med att skriva blogginlägg. men det får bli ett kort....

Surte körde över Ljungby med hela 15-5. Baby-malin gör 7 mål plus en ass... mycket sjuk brud. Det var jäkligt kul att se....

Blev en lugn lördag kväll. Kände mig febrig och låg nedbäddad i soffan hela kvällen. Är fortfarande lite dålig i halsen...suck. Förstår inte varför det drabbar mig hela tiden.

Har varit i skolan idag och fått HLR-utbildning. Så nu skall jag kunna rädda er om någon skulle falla ihop. fast snälla.... testa inte mina kunskaper...

Snart hoppas jag på en förändring....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tror du måste äta mera vitaminer..=)=) Och äter du mycket, ät ännu mer....



70% av kroppens immunförsvar sitter i magen. Så ÄT ÄT ÄT..=)

2008-12-11 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback