Långhelg blev det....

Skönt att kunna sova tills man vaknar.... mindre skönt att bli väckt vid två i natt av en mer eller mindre onykter sambo....

Helgen var egentligen vikt till plugg, tenta på måndag. Men jag har nu tagit beslutet att göra tentan i januari ístället. Jag har knappt hunnit plugga, det har kommit saker emellan hela tiden, och nu känns det bara lönlöst. Så det blev en långhelg...ledig måndag.

Har kollat lite innebandy idag, som vanligt. Annars bara lugnt.... funderar på om jag ska svida om och bege mig ut på stan med brorsan och Daniel eller om jag ska va kvar hemma.... vem vet, dem kankse också blir kvar hemma.

Surte vann idag igen....och det betyder rätt sida strecket. Bra jobbat!

Det är trist att ha spelledigt så här länge.... samtidigt har jag varit sjuk i en vecka och inte tränat, så jag hade ju ändå inte fått spela om vi hade haft match. Så det gör nog inte så mycket ändå...

Imorgon blir det nog lite julklappsinköp och lite julbord mot kvällen....

xoxo// C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback