Heja heja!!!

Var i stallet klockan åtta imorse. Morgonfodrade och släppte ut alla hästarna, red och fixade allt annat. Så strax efter elva var jag klar i stallet för idag. Mycket skönt.

Skall kanske ta tag i en skoluppgift nu, innan det bär av för att kolla innebandy. För vad gör man inte när man är spelledig själv? Skall först en sväng till Torpa för att kolla IBF Gbg mot Ingelstad och sen till Nödinge och se när Surte slår Ljungby. Jag vet att det är så det blir idag. Det släpper nu....
Är sjukt sugen på att få vara med på planen idag. Saknar. men men.... jag skall göra mitt allra bästa från läktarn =)

Det drar ihop sig i skolan nu. Knappt två veckor kvar. Är en del uppgifter som ska lämnas in och en tenta som ska skrivas. Känns lite sorgligt att klassen splittras sen....även om vi är ett gäng som fortsätter ihop iaf fram till sommaren, är det många som droppar av nu.

HEJA SURTE!!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det ska vi väl kunna kika på, dock är jag inte jätteduktig.=)

2008-12-09 @ 08:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback