Can´t we just dance?

Har precis sett Madagaskar 2. Utan text och lite med ryskt tal. Så jag kan väl säga att jag förstod inte riktigt allt som sades. Sjukt bra ändå, ska se om den någon dag på riktigt. Jag älskar tecknat, så är det bara.

Ingen innebandy den här veckan, får köra rehab istället. Det är så det är när man är klantig och sträcker sig. Det är iaf tur att det kom nu när det ändå inte är några matcher förrän efter jul.
Var på gymmet förut, första gången sen i september tror jag. Har visserligen kört lite på gymmet i Wallenstam men inte på riktigt. Har t.o.m med fått ett "vi saknar dig"-mail. Tyvärr är det så det får vara när vi har så mycket praktiska lektioner i skolan. Man orkar inte träna hur mkt som helst.
Träffade hur som haver min ena lärare på gymmet. Haha... Får väl hoppas på pluspoäng eller nåt när han nu sett mig vara flitig efter skoltid. Fick dock en pik att han tyckte vi tog i för lite.... Men va fasiken... hur mkt tror han att mina muskelberg till armar orkar egentligen?

Klockan har passerat läggdags, ska krypa till kojs. Imorgon är det projektarbete för hela slanten.

Att en del saker ska vara så krångliga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback