Yeayh...

Jag skriver här... två dagar i rad. Kan ju bero på att jag är sjuk och endast ligger hemma i soffan.

Har tillbringat hela dan i Wallenstamhallen och tittat (!) på innebandyträningar. Yippi. Men det är så det är när man är sjuk och vi skulle gå igenom det nya spelsystemet mer på riktigt.

En humörupphöjare var, helt klart, herrlagets inkilning. Haha.. underbart roligt att se Ryberg & co i rosa tjejlinne, string och blöja. En av uppgifterna dem hade fått vara att iklädd dessa snygga attiraljer åka buss in till stan och fotas på olika platser och sen ta bussen tillbaks till förorten. Dessutom jagade det olika prylar (ni vet den gamla klassikern) som det skulle samla in. Förlorarna skulle tydligen få dricka tabasco..... Jag drog iaf mitt strå till stacken och lånade ut mitt lypsyl till herr Ryberg.... får väl hoppas att det hjälpte han till vinst.

Nu sitter folket hemma hos Engel och förfestar.... A ja... jag får vara med när jag är frisk igen.
Om jag mår bättre imån kanske det blir en dag på Liseberg. Får hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback