Träningsvärk....

Igår inledde vi träningen med 45 minuters fys med Amelie. Som de flesta vet så är jag kanske inte världens största fan av fys (ja jag vet att det är nödvändigt) men Amelies pass är faktiskt riktigt roliga.
Det var dock inte lika roligt när jag vakna i morse. Fy fan vilken träningsvärk jag har i framsidan låren. Men träningen tog iaf....
Idag hade vi bara innebandy på schemat. Ingen fys alls. Helt otroligt =) En riktigt rolig träning och jag gjorde ett riktigt Carro-mål under tvåmålet. Känslan börjar infinna sig igen. Men antagligen bara för att försvinna med en gång jag byter klubba. Det ska ju göras så fort som jag bestämt mig för vilken jag vill ha. Funderar på Zone envy skaftet iaf, men kanske ett annat blad.

Skolan har ju börjat igen. Beachvolley igår var riktgt roligt. Softboll idag med virro kanske inte lika kul. Men så är det.

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback