Några minuter till bara... snälla....

Borde sovit för längesen. Blir tufft att ta mig upp imorgon. Men vad gör man inte när man måste välja mellan att umgås med grymma kompisar eller att få sin skönhetssömn. Det där med skönhet är inget för mig helt enkelt. Jag litar på naturen.
Det var i alla fall super trevligt att spela spel och tjöta med Fia, Pettis, Sandra, Virre och Gäfvert. Thanks 4 2 night!

8.15 imorgon bitti skall vi tydligen ha fyspass på 1,5 h. Jomen precis vad jag längtar efter nu. Det är om ca 7 timmar förresten.

Tänker med fasa på när klockan kommer ringa imorgon.... frukost skall tydligen vara bra att ha ätit innan ett träningspass med. Får se hur det blir med det.

Tävling på söndag sen. Har ridit båda hästarna ordentligt idag. Kan väl säga att går dem så här på söndag så ser det lovande ut.

Nä... till sängs va det. Bye bye.

Trevlig semester Fia.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv :) super trevligt :)

2008-08-16 @ 01:08:53
Postat av: Anonym

tack tack carro...6 timmar kvar...=)....packar det sista nu... hoppas "kick-off"-en blir bra nu...kram kram

2008-08-16 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback