Lite friskare

Nu har jag legat hemma på soffan i en vecka och snurvlat, yrat och hostat. Nu får det vara slut på det. Imorgon skall jag jobba. Finally blev jag inringd. Tur att jag ändå mår så bra med så jag tror att jag skall orka en hel dag.

Blir en busy helg igen... som alltid. På lördag har vi kickoff med alla seniorlagen, hela dagen verkligen. På söndag skall jag tävla med hästen.. eller hästarna faktiskt. Ska rida en annan häst med åt en kompis. Blir roligt.

Nu är det typ en vecka kvar till skolan börjar igen. Fast första veckan är det nog mest info och v 35 skall klassen iväg på vandring som jag inte skall med på. Blir att stanna hemma och träna. Så blev beslutet. Nu har jag ju dessutom massa träningar att ta igen efter en veckas ofrivillig vila.

Grattis Jonnisen på födelsedagen!

Just nu längtar jag till september och en veckas segling i Grekland...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack tack..;)

2008-08-13 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback