Intensivt

Har varit en intensiv men rolig helg. Matchen i fredags slutade 12-5 till oss. Västerås kommer få det tufft i eliten. Två perioder spelar vi ganska bra med tanke på nytt spelsystem och nya konstellationer. Mitt egna facit blev två mål. Rätt nöjd men orken tröt i sista perioden.

IBF mötte samma Västerås som vi på lördagen. Daniel dömde och jag supportade på läktarn med Jeddan, Krattan, Tess och Elle. Mina planer för en lugn hemmakväll grusades och det blev inflyttningsfest hos Engel istället. Kvällen avslutades på Nivå....helt sjukt att alla småttingar kom in, men kul. Kastade in handduken vid tvåtiden och slockna på två sekunder väl hemma i sängen.

Har tävlat idag. Felicimo gick bra men min egen Gunsan hade en dålig dag. Får hoppas att det bara var något tillfälligt och att det inte är någe skit med henne. Orkar inte en skadad häst till.

Ytterligare en intensiv vecka väntar med massa träningar, två matcher på lördag och social aktivitet på söndagen.

Blir nog sängen snart.... imorgon väntar jobb på Dios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback