Fredag fast tisdag

Sista dagen på jobbet den här veckan... så det kändes som fredag. Sanningen är ju att det bara är tisdag och att skolan börjar imorgon. Men det är en soft start.  Info på morgonen och beachvolley på eftermiddagen. Det är så det ska va.

Nästa vecka sticker klassen på vandring och jag stannar hemma. Hoppas på att få jobba en del och så måste jag skriva en uppgift eftersom jag missar en del.

Kick-off i lördags, massa info och en träning. Inte så blodigt som jag trodde. Kändes mest som att vi åt hela tiden. Va på fest hos Elle och Krantz på kvällen, nykter. Uppstigning innan 6 söndag morgonen så det fick bli en lugn kväll. Men det var fin form på brudarna iaf.....

Tävlade i söndags. Gunsan var hur fin som helst. Kom 7:a i en klass. Den andre hästen var rätt fin den med.

Igår var jag med på en hel träning för första gången på två veckor. Jobbigt men det kändes ändå okej. Jag som redan innan låg efter konditionsmässigt kan säga att nu ligger jag verkligen efter. Träningsmatch på fredag mot Västerås. Hoppas att jag kan vara med lite iaf.

Sverige har verkligen inte flyt nu. Kallur, Holm, Myrgren m.fl........Attans.


Kommentarer
Postat av: Fansens budbärare

Har du sett att Innebandymagazinet startat egen blogg?

Innebandymagazinet fans kallas den i folkmun, de hyllar sig själva och det är ren och skär underhållning.

Adam Fribergs zorroblogg heter den. Läs där.
http://adamfribergszorroblogg.blogspot.com/

2008-08-20 @ 00:12:37
URL: http://adamfribergszorroblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback