Fåne på gården

Fredag blev snabbt söndag och så var den här helgen slut med. Suck. Veckorna går faktiskt för fort. Min klass är redan hemma från vandringen och om två veckor befinner jag mig på en segelbåt i Grekland. TVÅ VECKOR!

Fredagen blev en lugn kväll med räkor hos mor och far.
Igår spelade vi två träningsmatcher. Vann med 7-0 mot Karlstad och 4-1 mot Färjestaden. Siffrorna i sista matchen borde nog blivit större, men efter order av coach att vi skulle skjuta mer i sista perioden(ett pris om vi sköt minst 32 skott) så sköt vi mer eller mindre på allt. Kvalitet går före kvantitet eller hur var det? Blev ett mål från min klubba iaf.
Kalas på kvällen som sen avslutades gråtandes framför Pearl Harbor innan jag somnade, för andra kvällen i rad, till Beemovie.

Idag var så dags för den hemliga aktiviteten. Destinationen blev Askersby gård i Säve och Fånarna på farmen. Sjukt roligt. Fick leta potatis i en kolsvart jordkällare, förflytta vatten ock "krut" genom olika banor m.m Rekomenderas!!

Imorgon börjar skolan på riktigt. Skall även hinna klippa mig, rida och träna. Busy day helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback