Underbar dag :)

En riktigt bra helg. Förfesten i fredags var mycket lyckad, verkar som att de allra flesta tycker det. Det var bra inne på Hard Rock med, fast som vanligt var det roligast hemma.

Lördagen gick i bakfyllans tecken... sov ganska länge eller iaf i omgångar. Sen käkade vi middag hos brorsan och efterrätt hos mina föräldrar.

Idag har vi varit ute i solen en del. Åt frukost på Le Paine och sen promenerade vi ner på stan. Resultatet blev ett par skor till Daniel, en tunika och ett linne till mig och även ett par högklackade skor. Jo jag repeterar... jag har köpt ett par högklackade skor. Eller Daniel har gjort det... till mig. Så nu Jonna behöver jag inte låna dina på förfesterna längre... haha.

Tittade även på när min brorsdotter spelade innebandycup. Det gick riktigt bra för dem. Vann alla sina matcher. Dock tar det mig mkt emot att applådera dem.... önskar att hon kunde byta lag.

Ska möta Liz nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback