Tusen ting

Det börjar dra ihop sig till SÄLEN. Endast två dagar kvar, en egentligen för sen åker vi ju. SÅÅÅÅ KUL!
Men det är mkt som ska fixas innan. Fixa brädan, ladda ner lite bra musik till en skiva jag ska bränna osv osv. Tyvärr kan jag ju fortfarande inte byta musik i min iPod. Grymt irriterande. Men jag vill ju inte att 4000 kort ska försvinna.

Tävlingen i söndags gick ganska så bra, trots vissa distractments.

Vi hade dansexamination idag. Det är konstigt.. varenda gång jag säger ordet examination tänker jag på Gäfvert och hennes partysång...haha..
I vilket fall.. det gick ganska bra och var till och med ganska så roligt. Haha... en sjuk klass. Grymt rolig.

Har hunnit klippa mig idag och även varit på ett intressant möte. Får se om det blir något av det.

Försten till sängen får sova längst ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ang. kommentar på min blogg.
Jag hoppas inte du menade det där på riktigt. Du är ju mitt ljus i tillvaron, honey.
(L)

2008-04-02 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback