Träningsvärk

Jag har gått ut hårt den här veckan. Igår var det redskapsgymnastik på schemat i skolan. Fick göra lite styrkeövningar för armar och axlar och sen hoppa massa plint och satsbräda. Skitkul.
Om det inte vore för våran lärare som jahg börjat irritera mig grymt mycket på. Hon föreläser om att man skall använda duktiga elever till att visa övningar men att man ska se till att inte favorisera någon. Sen gör hon precis tvärtom. Hon har två favoriter,en tjej och en kille. Det är nästan bara dessa två som får visa allt. Sen vad det handlar om eller om det egentligen finns någon duktigare det struntar hon i. Jag skall tydligt påpeka att det inte är mina mina duktiga klasskamrater som jag är irriterad på, utan bara läraren. Fast jag kan tycka att även dessa två borde märka vad som sker och ta avstånd från det. Och jag vet att man kan gå och säga till läraren vad man tycker men jag vet inte om jag tjänar nåt på att göra det.

Idag var det simning. Har dykt en massa, livräddat, tränat massa ryggsim och sen avslutat med att simma 1000 m ryggsim. Om jag har träningsvärk idag anar jag att att det kommer vara ännu värre imorgon. Men träningsvärk i magen det gillar vi... eller hur LIz?

Ett beslut är taget. Får hoppas att jag kommer att tycka att det är rätt även längre fram.

Imorgon är det innebandyträning igen. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback