STOCKHOLM HERE WE COME!

Så var det dags då..... den efterlängtade trippen till den så kallade huvudstaden med mina underbara lagkamrater =) Sist i raden av alla inplanerade festtillfällen just nu.... fast som vanligt kommer det ju att planeras in nya.

Och lagkamrater kommer vi va nästa år också för det bestämde jag häromdan, jag stannar i Surte. Kommer bli ett spännande år.

Funderar på hur jag skall klara hela kvällen i mina high heels imorgon. Det är nämligen tanken, att dem ska invigas imorgon. Mina nya byxor med, fast det blir inte samtidigt. Jag gillar dem starkt... byxorna alltså. Bra köp.

Ska packa klart nu var det tänkt. Är inte så mycket som ska med egentligen. Kläder, smink och lite kläder till. En och annan alkoholhaltig dryck med såklart... =)

Imorgon är det fest!

Ska så klart kolla på finalerna med.... haha



Kommentarer
Postat av: Susanne

Vart hade du tänkt att ta vägen annars då??

2008-04-21 @ 15:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback