Lite gladare nu

Äntligen har allt lagt sig lite... fastän det egentligen inte är så mycket bättre. Men jag har fått lite distans till det hela och det är nog bra.
Fick reda på igår att jag inte behöver skriva om humanbiologitentorna och det betyder att jag inte alls behöver vara så mycket i skolan. Värsta glassiga terminen. Jag kommer nog få en chock nästa termin när även jag måste plugga som en dåre. Hur skall det gå?

I morgon är det jobb på Dios nästan hela dagen, sen en snabb visit till stallet. Kvällen består av förfest hos oss... Alla är välkomna. Sen är det fest på Hard Rock. Kom igen alla.... häng med nu!!!

Vi ses i svängen i mån. Klackarna i taket =)

Kommentarer
Postat av: Terre

Weei, Dios, Ses då :)

2008-04-10 @ 22:33:38
Postat av: Larsson

Tack för en super trevlig förfest!!!

2008-04-12 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback