Gårdagen var inte på riktigt va?

Fy fan säger jag. Snacka om att slängas in i verkligheten snabbare än snabbast efter den härliga helgen i Sälen.
Var ledig i går förmiddag så var hemma och kurerade mig. Har fortfarande ont i halsen, förkylningen börjar dock släppa lite.
När vi är på väg att dra oss mot simhallen för dagens lektion ringer mamma med panik i rösten. Det blir att slänga sig i bilen och åka till mormor. När jag och Lisa kommer fram har även en sjuksköterska kommit och det börjar ordna upp sig.
Åker vidare till simhallen, kommer en kvart för sent. När jag precis skall öppna munnen och förklara varför vi är sena slänger läraren ur sig en spydig kommentar. Då brast det.... Vem fan ger henne rätt att ialla lägen alltid skämta till det?
Ska sen precis lasta hästen på transporten för att åka till den efterlängtade träningen. Får bara en känsla att allt inte står rätt till och mycket riktigt. När vi tar ut hästen för att kolla är hon halt. Så det var bara att ställa in träningen och kasta 400 spänn i sjön.
Någon tävlinhg på söndag lär det väl heller inte bli.

Idag är iaf en annan dag och den kan inte bli sämre än igår. Har varit i stallet och kollat till hästarna. Skall nu cykla ner mot peddan och sitta av en otroligt tråkig föreläsning.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Livet är tyvärr så ibland..=( feel sorry for u, hoppas vi ses imorn.. kramkrm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback