BLÅVITT - AIK 2-0

Så jäkla skönt.... visa dem j-vla stockholmarna vart skåpet ska stå =)
Jag har spenderat kvällen på Ullevi. Första perioden var grymt bra. Och slutresultatet var ännu bättre.

Helgen var riktigt lyckad. Tack alla goa för det!
Tråkigt att damfinalen blev så fruktansvärt tråkig. En final utan kroppskontakt... urtrist.
Tur att herrfinalen blev desto mer spännande. Jag säger bara MAGNUS SVENSSON!

Kvällen bjöd på en lyckad fest. Jonna hade tydligen gått omkring med kniv och gaffel och skurit i folk(?). Tyvärr missa jag detta. Däremot missade jag inte fröken Leek när jag kom hem på natten. Två meter från vårat hotellrum, ute i korridoren, hade Jonna hittat en plats hon tyckte va bra att sova på ... Ha ha. Men vi fick allt släpat in henne till rätt plats.

Imorgon skall det tydligen vara innebandy på schemat i skolan. Yippi!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter bra det!!

Här är allt bara fint!!

2008-04-22 @ 09:50:47
Postat av: Jonna

hehe, vill jag inte minnas något av..!

Postat av: Terre

Haha fan vad sköön Jonna! Du får ju bete dig ;)

2008-04-22 @ 20:31:53
Postat av: Lisa

Jag vet inte om jag vågar komma o kolla på era matcher o sånt längre. Hon Jonna verkar farlig..

2008-04-22 @ 20:48:55
URL: http://lpihl.blogg.se
Postat av: Danii

Älskling....När skall du lära dig att man inte har perioder i fotboll

2008-04-25 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback