30 min kvar

Är bara hemma och vänder. Har jobbat på Dios sen 7 i morse. Klockan ett börjar jag i skolan. Gymnastik idag. Jag tycker det är roligt men idag kommer jag få håll efter två minuter då jag i detta nu äter min lunch. 30 minuter kvar till lektionsstart.

Fastän det på pappret skulle bli en lugn vecka blir det nog inte så ändå. Som vanligt lyckas jag fylla alla lediga luckor med jobb och andra diverse saker att göra. Men det är så jag är....

Till helgen väntar en trip till Stockholm..... oooo jag ser fram emot den.

Kommentarer
Postat av: Inte ett öga torrt

... jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det här. du bedrar mig med fina damer från surte is allt oftare nu. det håller inte. ;)

2008-04-14 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback