Snart lärare då asså....

ja om typ 4,5 år eller nåt iaf. Det är väl snart. Första skoldagen idag. Men det var mest en informationsdag. Imån börjar det på riktigt. Fast jag fattar inte hur dem tänkt sig. Vi va 600 personer i kyrkan som sen delades upp i två grupper, alltså 300 per grupp ungefär. Och alla olika slags lärare var blandade hej vilt. Hur har dem då koll på vilka som dök upp och inte? Det är nog fler än jag som önskar att dem ska ringa imorgon eller senare i veckan och säga att jag kommit in på mitt första val, idrottslärare för min del då.... Kanske klarnar det i mån.

Helgen va i en klass för sig, som vanligt när man är med laget. Grymt bra träning i lördags och bra tempo i matchen igår. Husqvarna stod för motståndet och resultatet blev 1-1. Har gjort två mål i årets matcher hitills, men inget av dem har varit på sedvanligt Carro-maner (läs: stenhårt i krysset). ;) Min nya roll är nog in framför kassen och böka...
Nyförvärven sändes ut på uppdrag men besvikelse uppstod bland övriga laget när delar av de utsända blev sura över att dem inte klarat poänggränsen och vägrade utföra det tilldelade straffet. Det trodde jag faktiskt inte att dem skulle banga....
Nästa år skall jag ha med mig världens lyxigaste luftmadrass, minst 100 ggr bättre än alla andras. Då kan du glömma att du får sova bredvid mig Pettson.....Vi kommer skratta gott när du vaknar på morgonen på en paff madrass och bönar och ber för att få ta plats bredvid mig...Eller hur Kalle??

Björnslaget i helgen dårå... en match på torsdag och två på lördag... det ryktas om att jag kanske ska få spela forward en del då flera i laget är bortresta.... yes!!!! I  L I K E!!!!




Kommentarer
Postat av: jle

jajaj jag ska, har gjort de nu.

2007-09-04 @ 16:43:33
Postat av: Pettson

tss. ni är bara avundsjuka på min madrass

2007-09-04 @ 17:15:38
Postat av: Caroline

Så du har börjat på lärareprogrammet? Så Skoj. Själv har jag börjat jobba nu...faktiskt väldigt trevligt!
Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback