Seriepremiär!

Ny vecka, nya tag.
Blir att göra som jag brukar. Skjuta problemen åt sidan och ta en dag i taget för att hinna med allt. Ska hinna med skola, träningar, hästar, städa hela lägenheten, match, dop, kalas och säkert en massa mer. Kan inte lägga energin på annat än det som krävs just nu för att få allt att gå ihop.

Mötte Lockerud i lördags. En helt okej första period men stort bollinnehav, ett betydligt sämre andra period förutom sista 5 minuterna och en riktigt bra sista period. Och resultatet blev 6-2 till oss. Göttans. Två baljor fick jag göra med... Har alltid drömt om att få göra mål köksvägen, och nu är den drömmen uppfylld =)

Larsson börjar visa bra form.... Fick ta med sig matchbollen från Ale gymnasium efter första målet i Surtekläder.

På lördag är det då dags. Seriepremiär i Valhalla mot
IBF Göteborg. Blir en mkt intressant match och jag kan lova att det kommer vara ett revanschsuget Surte som kommer inta parketten. Visserligen vinst i kvarten på Björnslaget men förra året gick vi poänglösa ur matcherna mot RBK Göteborg. Ett namnbyte på motståndarna och en förlorad Anna Sjögren ( numera Älvstranden, hur det nu gick till) ger alla andra en chans... Det är Surtes år i år.

Valhalla lördag kl 13.00. Be there or be elsewere....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag kommer!! Vill man ju inte missa....
Men du får nog allt göra om det där målet, köksvägen, det tror jag på när jag ser det :)

2007-09-17 @ 13:17:14
Postat av: Pettson

haha nejdå, nu ska jag skriva lite :)

Postat av: Susanne

Skulle vi se den imorgon eller? När hur var? Har inte hört nått nämligen....

2007-09-18 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback