107 år gammal...

aaaa finns inte en enda kroppsdel som inte signalerar att helgen varit slitsam, kanske lite väl slitsam. Fyra matcher i lördags där det dessutom försvann folk efter varje match och vi som va kvar fick verkligen bekänna färg. Så ska det inte va. Antingen är man med eller så är man det inte. Men det var en härlig känsla efter kvarten mot IBF Göteborg. Efter deras mål (1-0) lyckades vi verkligen eliminera deras spel och kunde efter 40 minuter stå som segrare i matchen (1-3). Gött att få göra mål "på riktigt" med...

Tyvärr tog resan slut i semin mot Partille. Tunga ben och tunga huvuden i första perioden, blev dock mycket bättre i andra. Soffi Karlsson stod för vårt mål och blev även "matchens stjärna". Så jäkla värd det.

Ingen innebandy för mig idag... det blir träning med hästen istället.

Pettson - krya på dig!

Kommentarer
Postat av: Pettson

japp, idag är jag hemma för att krya på mig.. snart har jag ingen röst kvar :)

2007-09-10 @ 10:50:55
Postat av: Josse

Ja det var en riktig kanon du fick på i Lördags. Bara till att släppa klubban och applådera. Såna mål känns inte lika tunga att släppa in faktiskt. Jobba på nu så ses vi i premiären

2007-09-10 @ 22:52:41
Postat av: Jonna

gött vi åker ner allihopa stormar hennes lägenhet och njuter av läget=)

Postat av: Jonna

gött vi åker ner allihopa stormar hennes lägenhet och njuter av läget=)

2007-09-11 @ 11:45:51
URL: http://yonnaah.blogg.se
Postat av: Carro

Kul att du e här å kikar lite Josse... =)

2007-09-12 @ 16:17:16
URL: http://bjorkner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback