Sjuklingtider

Helgen gick lika fort som vanligt. Hästtävlingen gick bra. B-lagsmatchen vanns lätt med 9-2 mot ett bakfullt Älvstranden som bara ställde upp med typ 7 spelare. Två mål och ett ass från min klubba. Karriärens sjukaste mål .
Daniel och Ola gjorde en kanonmatch i Superligan och Sverige vann mot Lichtenstein med 3-0.

Ännu en ny vecka. Fick springa löptest i måndags på träningen trots att jag va lite krasslig. Gick väl helt okej. men igår fick jag feber och idag har jag väl inte heller mått super så det blir ingen träning ikväll. Ska knapra ipren och dricka te istället. Och kanske glutta lite på Sverige - Nordirland.

Igår var det födelsedag för två kända människor. Bror min blev 35 och Sandra blev lika gammal som jag. Skönt.

På lördag väntar Warberg. Hemma. Då jäklar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hi hi, du kommer alltid att vara liiiite äldre än mig=) Krya på dig sjukling!

2007-10-17 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback