PANIK

Lördagens match gav tre friska poäng till Surte. Det var absolut den roligaste matchen den här säsongen och vi vann med 7-2. Jag älskar att spela på hemmaplan. Med Malin Eriksson på skadelistan blev det en del rokader i laget, men firma Leek-Björkner (forward dagen till ära) fungerade mkt bra och stod för fem av målen. Självklart var även Gäfvert en del av denna succé-lina.
Måste ändå säga att Warberg var blekare än jag trott. Spelade med dåligt självförtroende och utan den där riktiga viljan.

Inte så värst bra tippat den här omgången. Inte ett endaste rätt förutom vår egen match då.
Såg två perioder av IBF- Ingelstad. Trots ett stort bollinnehav kom inte IBF någonstans. Ingelstad tog vara på sin chanser och av det jag såg tycker jag faktiskt att dem vann rättvist. IBF har sagt att i år spelar dem endast för att ha roligt, utan mål att vinna serien osv. Men i lördags såg det inte ut som att någon hade roligt. Mer som att dem var där för att dem var tvugna. Ingen glöd och inga riktigt distinkta avslut. Synd om Hellström i målet som inte fick någon större hjälp av sina backar.
Södra Dal slog Olofström. Finally. Skönt att någon lyckades stoppa deras segertåg.

Lördag kväll forsatte i segerns täcken. En snabbvisit på en klasskompis inflyttningsfest, vidare till restaurang Manana för lite go mat och sen ut i nattvimlet. Vi hamnade tillslut på Babar, Lisa Emma och jag, tillsammans med två andra nissar som precis som vi inte kände för Valand ( eller hur Lisa?). Där kunde jag sen även titulera mig som segrare i basketmatchen!!

Söndagen var mest bara seg. Kollade lite på Lisa när Stenungsund mötte Pixbo IBF i Mölnlycke. Pixbos tjejer kommer bli bra när dem blir stora.
Träffa Anna Mongo på parkeringen.... Kul och se dig kompis!!!

Stil och profil.... brukar höra det av en viss sambo rätt ofta. Men det är tydligen det som är skillnaden mellan att träna ett lag som vinner div 1 och ett elitserielag. Stötte på en viss tränare i Wallenstamhallen, som förra året såg ut som en lodis i båset under matcherna. Det måste ingå en stylist i det nya kontraktet, för jäklar vad han hade piffat till sig. Nyfriserad med kavaj och likadana skor och byxor som sin kollega.... Inte illa.

Dags att återvända till min hemtenta. Känns totalt hopplöst och jag har fruktansvärd panik över att fixa den. Inte ens nån hjälp av våra seminarieledare har vi fått utan att allt är upp till oss själva att lösa. Tack för det.
Som en viss Jonna skulle säga: I HATE!
Jonna hade tydligen snott kommentaren från en viss Sandra. Förlåt så hemskt mkt fröken Svensson att jag felciterade.... men Jonna har iaf varit en flitig användare av DIN kommentar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Yepp, bänkad blev jag. Så jävla förbannad att jag ska få ta skiten för något som inte var mitt fel. Så jag var rätt arg i Lördags och glömde helt av att messa dig...sorry! Kramiz

2007-10-22 @ 14:23:08
Postat av: Lisa

Nästa gång blir det revansch, du hade ju spelat det där basketspelet innan! jag vann iaf snygg men dryg ;) den du.
och nej, jag kände inte riktigt för valand. inte alls. valand är ju so last year. ;)

2007-10-22 @ 14:38:07
Postat av: Sandra

Och jag undrar vem Jonnis har fått dessa orden i från ;)

2007-10-23 @ 09:21:16
Postat av: jonna

Sandra kom nu inte och säg att jag snott ord från dej, du vet ju hur det är, det är alltid tvärt om...;)

Nej ok jag ska erkänna, men har egentligen aldrig hymlat med att I hate kommer från dej, men resten av alla diverse ord kommer från mig, grundaren för allt.

2007-10-23 @ 11:20:15
Postat av: Carro

jaaaa okej... sorrry SANDRA!!! Ska genast in och reparera skadan...

2007-10-24 @ 00:49:24
Postat av: jonnah

Jag har inte snott den, har aldrig påståt att den vart min, däremot har jag använt den så mycket så folk tror att det är min, Sandra du måste använda den oftare om du vill bli ihopkopplad med den!!!

2007-10-24 @ 16:03:46
Postat av: Sandra

Haha lugn nu (jonnas ord dessutom), va härligt upprörd du blev lilla Jonnis, men är så att ja måste ta hand om mina få ord få ord som skapas ;)
Skämt och sidå, det är okej att det är du som blir i hopkopplad med den, endast kamraterna på Försäkringskassan som hört mig uttrycka dessa ett X antal gången :D

2007-10-25 @ 07:59:57
Postat av: Sandra

Haha tack Carro att ändringen gjordes :)

2007-10-25 @ 09:54:22
Postat av: Jonna

Japp upprörd är bara förnamnet, känner mig nästan förnedrad, trampad på, förbisedd osv....

2007-10-25 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback