Omgång 3...fast 2 för oss

Fredag igen. Redan när slutsignalen gick i matchen i lördags såg jag fram emot nästa match. Tyckte att det var långt kvar. Men nu är vi där. Och fort gick det.
I morgon är det bara att packa in sig i vår alldeles egna (?) Surte buss och försöka fördriva tiden ner till dom Blekingska markerna på bästa sätt. Fyra timmar eller nåt ska det ta med stopp. Där går hela lördagen.
Men vad gör det.... för det kommer kännas underbart på vägen hem när vi kan glädjas åt våra 3 poäng och en förhoppningsvis välspelad match.
För så har jag tänkt att det skall bli.... men det kommer bli en tuff drabbning. En liten hall, massa folk på läktarn som hejar på fel lag och motståndare som har startat serien på bästa sätt.

Det spelas fler intressanta matcher i helgen.
IBF Göteborg tar emot Färjestaden. Svårtippad match men tror ändå Färjestaden drar det längsta strået.  Revansch-lustna sen förra helgen och svårstoppade kontringar.

Malmö möter Warberg. Om man kollar på tidigare resultat i år tippar jag Malmö som segrare. Tyvärr.

Älvstranden mot Halmstad. Kan sluta hur som helst. Har ingen koll alls på Halmstad så det blir nog till att sitta på läktarn på söndag och studera. Älvstranden vinner, även om det tar emot att säga det.

Södra Dal - Ingelstad. En självklar hemma seger. Kommentarer onödiga.

Återstår att se hur detta slutar.  Och hur många rätt jag prickat in.... det var ett försök iaf.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet en match som är feltippad...vi drar längsta strået och Färjestaden åker hem som förlorare igen. Vi ska iaf göra vårat bästa för att det ska hända...=) Hur är det med huvudet? När spelar ni mon? Kram Kram

2007-10-05 @ 16:11:50
Postat av: Sandra

Yepp, visst är vi snygga=) Såg att du hade stulit "min" kommentar: Be there or....just be there! Hihi! Lycka till imon. Kram och god natt!

2007-10-06 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback